Пионките на „Продължаваме промяната“ (ПП) край морето в значителна степен са кадри на Даниел Лорер, сочи кариерната разстановка. Депутатът и бивш министър на иновациите и растежа се кандидатира неизменно за парламента от Варна, а с града житейски е свързан чрез съпругата си Виолета.
Темата с кадруването по морето стана актуална след едно назначение в последните дни. Пост на областен зам.-управител получи Изабела Иванова, която бе експерт в политическия кабинет на Даниел Лорер, докато той бе министър, пише „Сега”.
Мястото бе овакантено, след като доскорошният областен зам.-управител Антоанета Петрова бе прехвърлена да помага на кмета.
Преди да влезе в областна управа, тя не се притесняваше да присъства публично на съвещания с кмета, макар да не е известно да е била назначавана на какъвто и да е общински пост. Сред доверениците на Лорер е и управнкът на район „Приморски“ Николай Желязков, който за кратко бе зам.-председател и член на борда на Държавната консолидационна компания.
Ако във Варна ПП не може да разчита на областен управител, не така стоят нещата по на север. Сглобката отреди поста в Добрич за ПП-ДБ. И в него седна живялата дълго във Варна Йорданка Костадинова, междувременно опитала и да бъде кмет на добруджанския град. Тя също е считана за близка до Лорер, по-специално – на цялото семейство Лорер.
НА ЮГ
Областният управител на Бургас Пламен Янев пък е човек на Константин Бачийски. През декември местната структура на ПП свали доверието си от Бачийски, което не се отрази Янев, тъй като съпредседателят на партията Кирил Петков си остана приятел с Бачийски. Но Янев е в тежки отношения с много от факторите в града, поради което покрай ротацията на национално ниво може и да се раздели с поста.
ТОВА ДА НЕ Е КОРУПЦИЯ?
Лорер срещу прекрасни комплименти назначи и временен директор на ДАИ Варна,Тихомир Габерски.За същото лице се носят легенди сред превозвачи , учебни центрове и пунктове, като безкрупулен рекетьор.Лорер чрез заместник министъра на транспорта от безмитна зона Русе,Дим.Недялков реди схемата със събиране на подкупи чрез държавен репресивен тормоз над транспортния бранш.
Фирмите стягат протест.Вече са притиснати първите.