Вотът е отписан: Бойко разказва просташки виц за Айшето и нейната девственост

1 32 455

Имам неприятното усещане, че всички политици са отписали изборите на 2 април. Най-вероятно те ще са „още един път от същото“, т.е. пак ще има паритет между основните партии, пак няма да може да се състави редовно правителство и пак ще се ходи на избори, така че що да се хабим сега, що трябва да трошим пари за кампания, що трябва да се напъваме с нови идеи – долу-горе сигурно така тече мисълта в централите.

Там вероятно са решили, че решаващата битка трябва да е наесен, когато ще са и местните избори, затова е по-добре да се пазят силите и средствата за тогава, за вот „2 в 1“. Така българската политическа класа, след като счупи рекорда за брой избори за единица време, сега ще удиви света с имитация на предизборна кампания. Кампания, в която няма нищо, никъде и едва ли някога нещо ще се промени. 

Затова кампания няма.

Телевизорът е единствената пъпна връв с изборите – изключете го и ще забравите, че предстои гласуване. Дебатът днес е за цената на сиренето, за дупките по пътищата, за паметника на съветската армия – все преживни теми, които не са слизали от дневния през последните 30 г. – просто сега са избори и е добре пак да ги подъвчем тези теми, преди пак да ги изплюем.

Политика няма – няма предизборни платформи, няма агитация, няма срещи с електората извън залите, напълнени със съпартийци.

В залите със съпартийците е Бойко Борисов, който отново е пуснал фабриката за глупави смешки. В паралелната му реалност претоварени камиони от Украйна и за Украйна съсипват пътищата ни, които са строени по римско време. В тази реалност навън е топло, а при „30-40 градуса няма път, който да издържи“.

Бойко е строил пътища, много е искал „да навакса 1300-годишното закъснение“, но не е успял, щото „ако магистрала „Хемус“ беше лесна за правене, Тодор Живков щеше да я направи не само до Правец“. Затова от Плевен до София следват: „дупка, яма, дупка, яма“. Разбира се, за всичко са виновни другите и медиите.

Рядко, но понякога Борисов е отменян в разказването на смешки от съидейник. Примерно – от кмета на Пазарджик Тодор Попов. Онзи ден така забавлява герберите в града, че щяха да се попикаят от смях. Разказа им вица за Айшето, която не била девствена на сватбата си. Каза им как катаджия му поискал книжката, а той му рекъл „Ще ти я дам друг път“. Обясни, че сега е срамно да кажеш, че си завършил Харвард и т.н.

Това са хората, които искат „Стабилна България отново“

Често казано, по-странно играят хората, които твърдят, че „Има как“ – ПП и ДБ. Откакто се обединиха, десните решиха да се успокоят. Преди това получиха подарък – допълнения списък „Магнитски“, и сигурно решиха, че противниците им са зашеметени, берат душа и няма нужда от никакви излишни движения. Спряха всичко, освен производството на неясни плакати и двусмислени клипове.

Решиха да изчакат изборите, когато властта ще им падне в краката като зряла круша. Коалицията хубаво е решила Лена Бориславова да е рекламно лице на кампанията, но защо, за бога, тя трябва да обяснява от какъв ъгъл я е снимала някаква камера на някакви стълбища и защо, за бога, това момиче стои в рекламен клип пред влак, който иска да я блъсне?!?

Реклама

Кой може да обясни защо ПП-ДБ пророкуват как ще станем добре на фона на гъста гора? И каква кампания е да обещаеш, че ще инвестираш 50 млрд. лева – половината в северна и половината в южна България? От всичко сторено досега, най-хубавото е, че коалицията представи предизборната си програма.  Разбира се, можеше да пропуснат кухи фрази от типа на „нулева толерантност към корупцията“.

Две партии – БСП и „Възраждане“ започнаха и завършиха кампанията си преди официалния й старт – като афишираха намерението си да правят референдуми. Едните – срещу джендърите, другите – срещу еврото.

В месеца преди вота от тях не се чува нищо друго, освен ехото от това намерение – да заработят инициативните комитети, да съберат подписи, да кажат някоя кофти дума за 32-ия пол и т.н. Ако при „Възраждане“ може да говорим за последователна антиевропейска политика, която ще налее още малко в електоралната им урна, то при БСП заиграването с джендърството е решителен бой за оцеляване.

Всичкият ресурс на Нинова е заложен на джендър масата.

За онези, които искат „Разум, отговорност, диалог!“, т.е. ДПС, няма какво да се говори. Тази национална партия никога не прави национална кампания. Тази партия винаги прави сериозна кампания в Лудогорието и Кърджалийско, а в останалата част на страната винаги разчита на хора от махалите. Уникати.

Пропускането на кампанията ще се отрази зле на повечето партии.

ПП-ДБ може да пропуснат победа. На практика, двете основни части на коалицията запазиха аритметичния сбор от електората си, успяха да привлекат няколко лидери-партии, но не се отвориха към огромната електорална маса, която би гласувала за промяна на базата на ясни идеи. И на тези избори десните ще виреят в големите градове, а голяма част от страна въобще няма да ги познава.

ГЕРБ ще запази позиции, но ще пропусне отново да се върне на сцената. Накратко – през последните години ГЕРБ успя да спре пропадането си, спря го на добри позиции, но това не е отговор на въпроса за властта. 

БСП ще пропусне всичко. А ако БСП пропусне тези избори, както е тръгнало, на следващите ще се бори да прескочи 4% бариера – това е ясно.

Неглижирането на кампанията е част от кризата, която вече години е обхванала политическите партии. Криза, която отдавна излезе от политическите централи и стана институционална криза – доведе до перманентна парламентарна криза, заради която не може да се излъчи стабилно редовно правителство, което да инициира необходимите промени, включително и в третата власт. Слабите, безидейни партии, препълнени с живуркащи тунеядци – изтъркани и семпли образи, които от години ни облъчват с присъствието си – това е проблемът.

Публикация на „Сега“, заглавието е на Narod.bg

1 Коментар
  1. !!! казва

    Към всичко останало, горе изброените педерасти и меки китки пак ще ни натресат в неделя безумното и безсмислено лятно часово време.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.