Сигнал до Narod.bg разкри неподозирана страна от скрития живот на един от най-едрите строителни босове у нас – шефът на „Хидрострой” Велико Желев.
Според мейл, получен на редакционната поща и подписан от „работник” в любимата строителна фирма на ГЕРБ, бизнесменът, който на 29 декември ще чукне 55, е опасно близък до 28-годишната Кремена Карауланова.
Проверката ни показа, че през 2011 г., когато е едва на 17, красавицата била финалистка в конкурса „Мис България”. На 21 завършва политически науки в Нов български университет.
После Кремена изкарала стаж в Министерството на външните работи в отдел „Държавен протокол“.
В момента е едноличен собственик на две фирми – „Ларен МН” ЕООД и „Хаппинесс” ЕООД и се смята за една от важните фигури в бизнеса с хотелска козметика.
Миската е собственик на LAREN cosmetics, фирмата, която е ексклузивен представител за България на световния лидер в хотелската козметика La Bottega.
„Преди да стане близка с моя шеф, Кремена имала връзка със собственик на транспортна фирма, завършил в Харвард”, пише източникът на Narod.bg.
Вътрешният човек разкрива още, че сред служителите на „Хидрострой” се носи мълва, според която Велико Желев купил на Кремена чисто ново ауди А8. „Тя имала и две къщи в София – едната в Бояна, другата в Драгалевци, май пак са от Велико”, пише в сигнала на работника.
Тази информация засега е непроверена и Narod.bg не се ангажира с достоверността й.
„Ако ви е интересно, пуснете моя сигнал, заплатите ни едва стигат за хляба, нашия държи лъскава миска”, завършва източникът ни.
Припомняме, че звездата на бизнесмена изгря по времето на Симеон Сакскобургготски, когато бе назначен за шеф на Държавната агенция „Пътища“. След това бе съветник в кабинета на Сергей Станишев.
„Хидрострой” е основана през септември 1962 г. от Главно управление на водното стопанство при Министерски съвет с името „Водстрой”- Варна.
През 1970 година е преименувана в СУ „Водно строителство”, а четири години по-късно получава името, което носи и до днес – „Хидрострой”. Компанията е основно известна с печеленето на множество обществени поръчки за асфалтиране на пътища.
Позиционирането й в първата тройка се случва при управлението на Бойко Борисов, особено отчетливо през втория му мандат. През 2015 г. „Хидрострой” реализира оборот от 214 млн. лв. и пред нея се нареждат единствено „Водстрой 98” (292 млн. лв.) и „Трейс груп холд” (269 млн. лв.) в класацията на “Капитал 100”.
Седалището на варненската компания е преместено в София. Официално тя се води собственост на бившия пътен шеф от времето на НДСВ и ДПС Велико Желев.
Неин изпълнителен директор е Николай Пашов, който е бивш общински съветник от ГЕРБ във Варна.
Велико Желев не е случаен човек в сектора. По професия е счетоводител, бил е данъчен служител, управител на „Инжстройинженеринг” Варна, а от 2001 до 2003 – шеф на Областно пътно управление Варна.
По времето на кабинета “Сакскобургготски” е съветник на регионалния министър Валентин Церовски, след това е назначен за зам.-шеф на Агенция “Пътища” (сега Агенция “Пътна инфраструктура”), за кратко е бил и шеф на ведомството.
Бил е и съветник на регионалния министър Асен Гагаузов при идването на власт на БСП. След като напуска държавната служба, Желев директно се захваща със създадената от него и движена през годините от бившата му вече съпруга Мая Желева компания “Хидрострой”.
За кратко фирмата се превръща в строителен лидер в Североизточна България с договори за пътно поддържане, зимно почистване, ремонти, финансирани от държавата, програма “Транзитни пътища”, ФАР, ИСПА и др.
През 2003 г. в като член на борда на „Хидрострой“ и представляващ е вписан брат му Иван, който е и изпълнителен директор.
Макар и разделени, Желеви продължават да имат общ бизнес. Съпругата и синът Виктор са в управата на регистрираната през есента на 2008 г. фирма на Желев „ВВ консулт В“.
Много бузеста тая
Това малкото кОрве от гАзЪ фостата дава ли?
Ами, има човекът пари, купува си младо. Булката на Станишко Копчевъда, Моник, не беше ли си хванала дъртофелника за портфейла.
Иначе, и тази женка е с дисфункция на тироида, всъщност, паратироида.
[…] […]