ВЪПРОС в Narod.bg: Рекетьор ли е бившият шеф на КАТ?

2 2 360

Повече от странно е как уволнен катаджия се е вживял в инстанция, даваща квалификации на министри и партии, чуди се полицай пред Narod.bg.

Става въпрос за Богдан Милчев – изритания през декември 2013-а шеф на КАТ, който в момента е начело на неправителствената организация Институт по пътна безопасност. Милчев беше отстранен от КАТ заради „недобро справяне с работата и лоши управленски решения“, както обяви тогавашният вътрешен министър Цветлин Йовчев.

Сега, като шеф на НПО, бившият шеф на КАТ дава дръзки оценки по теми, от които първо не разбира, и второ не са в сферата на дейността на Института по пътна безопасност, но се опитват да влияят на политически решения в нечия изгода.

Това поставя въпроса рекетьор ли е Богдан Милчев?

Няма никаква тайна в информацията, че НПО-то, което се включва в различни държавни програми, за да смуче пари, става особено критично, когато не успее да се „закачи” за някой наболял проблем, който да превърне в своя касичка.

В такива случаи Милчев веднага се появява „по телевизора” и започва да громи властта с обвинения за „абдикирала държава”, но без да предлага конкретно решение на драмата.

Това ли е целта на сдружението – да критикува, когато не получи лъжичка за държавната каца с мед? Неслучайно в полицейските средите се говори, че това НПО е направено с чисто рекетьорски цели.

Още навремето Богдан Милчев имаше много спорно реноме, а името му бе свързано със серия скандали, припомня Narod.bg.

Месеци преди да бъде изритан, полицаи от СДВР изпратиха отворено писмо до медиите, в което описват истинското лице на Богдан Милчев, ето какво разкриха:

„В нереализирания си стремеж да е популярен в обществото и заливайки го с кухи и измислени цифри и статистики, Богдан Милчев премълча за катастрофа, в която участва негов подчинен, забележете, с концентрация на алкохол в кръвта от 1,80 промила.

Събитието се случило, когато след як запой в сградата на КАТ полицай Николай Илиев с личната си кола катастрофирал в дърво и едва „прескочил трапа“ с два счупени крака и тежка лицева фрактура.

Поредният абсурд!!! Катаджии пият алкохол в службата, след което се мятат по колите си и кой от къде е.

Реклама

Така е, щом началникът се е превърнал в манипулатор на общественото мнение, какво можем да очакваме от подчинените му.

Какво ще кажете, уважаеми господа, като се замислите над цифрата 5000 глобени пешеходци за три месеца в София? Това означава, че в София не е останала ненаказана бабичка. Каква всъщност е практиката? Спира се за проверка и санкция таксиджия, преминал на червено. Кратък пазарлък и таксиджията от шофьор се превръща в пешеходец. Десет кинта за фиша, двадесет за катаджията и готово! Пито – платено!

Спомняте ли си прословутите „зелени вълни“ от „Младост” и „Люлин”? „За десет минути от Бизнес парк Младост до НДК“, провикна се Мариана Векилска по БТВ.

Някой направи ли си труда да изчисли с каква средна скорост се движи един такъв автомобил? Да, и ние толкова го изчислихме – над 100 км/ч. Защо някой от тези изтъкнати журналисти не спря при някой от водачите, чакащи по напречните улици да ги попита как се чувстват?

Защото не искаше да им пречи при извършването на сутрешния им тоалет /само дето не се бръснеха в колите си/. Прилагаме масов тормоз на софиянци, за да угодим на идиотските идеи на Милчев.

Никой не си направи труда да направи обективен анализ на ефективността от нашето присъствие на пътя. Тук дори не поставяме въпроса за безопасните и здравословни условия на труд при които регулираме движението, дишайки прахоляка и отровите.

Последното иновационно безумие на ръководителя на КАТ е да регулираме пътното движение по основните кръстовища дистанционно – от дежурната стая на КАТ в Дървеница, чрез видеонаблюдение! Отново никой не направи оценка на риска, този път за участниците в движението.

Искате ли да разберете какъв стил и метод на ръководство на отдел „Пътна полиция“ прилага Богдан Милчев?

При въвеждането на новата „супер структура“ е принуждавал отделни, неудобни нему служители „доброволно“ да подават заявления за понижаване в длъжност!?

На всички освободени места назначил само свои хора от обкръжението си в „Масови мероприятия“ на СДВР. Хора, които досега не са виждали пътна катастрофа, кръстовище и стоп палка, ръководят пътния трафик в София, произнасят се по вината във възникнали катастрофи, провеждат специализирани операции, явяват се по телевизионните екрани и се изказват компетентно!”, пишат гневните полицаи.

Ефект от бунта имаше – няколко месеца по-късно Богдан Милчев бе изрита от КАТ, за да кацне като шеф на НПО, което скубе държавна пара на принципа за моркова и тоягата.

Narod.bg ще продължи да разкрива тъмното минало на днешния борец срещу неправдите с тъмно минало Богдан Милчев

2 Коментара
  1. Мариана Сумистката казва

    ИЗВРАТЕН КУРВОЛЯК„ ЕЙЙ……..!!!

  2. многознайко казва

    Охо най после някой се сети да бръкне в миналото на този „активист“….Беше един обикновен офицер,обслужващ каналите за технически прегледи в Столичния КАТ.Пълна загадка- поне за мен беше коя празна кратуна реши да го назначи за началник на КАТ София.После видяха,че за нищо не става и го изритаха.Ама какво от това-днес го раздава като експерт по пътна безопастност и гледам,че му вярват в това му амплоа.Да-констатации и аз мога да правя,ама къде са решенията?.За приложенията да не говорим.Та така до днес.
    Да сте виждали жив катаджия из София,да работи в трафика,по нарушенията,които виждаме ежеминутно?Но живата сила в борбата с дисциплината на улицата приключва само по мързеливия начин-мерим скорост и правим снимки.Колко се събират глобите по тях е друг въпрос.Нищо не се случва,защото и Тенчо дето комендори КАТ сега не става за нищо,за това е влязъл в ролята на разследващ полицай по своите.Дрън-дрън.И там като всичко останало в дължавата.
    Пак ще задам тъп въпрос-кажете едно нещо-само едно-което да ни е наред и да кажем-е те това е направено както трябва-едно бе-само едно.Така е,защото всички са като Боги-измислени герои-недоразумения…….
    Като е такъм експерт що не се произнесе по новата южна дъга,дето е на едно канче време откак я откриха.Вчера-на пороя се бяха образували аквапланинги и хоп-катастрофи калкото щеш/виж статистиката на КАТ/,а и лично ги видях.Отводняването по тази дъгичка го няма никакво.Толкова си могат изпълнителите-но им е платено-нали?А тези изпълнители са от редовните-близки до властта.Кой и как им прие работата та после им и плати.За това ли плащаме данъци-да се трепем на пътя,щото няма правилно отводняване.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.