Калинка на Бойко и Иван Мирински иска да пълни свое чекмедже от тол такси – кой е инж. Иво Иванов?

4 4 239

Служебното правителство допуска тежки гафове с назначаването на калинки на Бойко Борисов на важни постове в държавната администрация, алармира източник на Narod.bg. Такъв е случаят с поставянето на инж. Иво Иванов за временно изпълняващ длъжността директор на Националното тол управление, което е специализирана дирекция към Агенция ,,Пътна инфраструктура”.

Инженерът, освен близък до Баце, се оказа и в топла връзка с инж. Иван Мирински, едно от най-влиятелните в задкулисието, известен като дясната ръка на Делян Пеевски.

Кадровата грешка на служебния директно връща позициите на хунтата в една от най-важните държавни дружества, доскоро използвано за касичка от Мутрата – Агенция „Пътна инфраструктура”, ясен е информаторът на Narod.bg

Статистиката до момента е повече от печална – приходите от събраните тол такси до май 2021 г. са 205 млн. лв., което е наполовина по-малко от събраните 392 млн. лв. от електронни винетки през 2019 г. (когато все още нямаше тол система).

А трябва да се съберат поне още 185 млн. лв. до края на годината, за да може системата поне да се самоиздържа, призна издънката зам.-министър Захари Христов.

След многократни изяви на различни експерти по новопостроената тол система стана ясно как се е управлявало Националното тол управление.

Наслушахме на обвинения и оправдания за несъбрани приходи, неправомерно сключени договори, касички за събиране на пари и фирми, които са на хранилката на определени политически сили.

Реклама

Дотук нищо ново за всички нас като ползватели на пътната инфраструктура, тъй като сме наясно, че парите за ремонт и изграждане на нови пътища винаги изтичат някъде в чужди джобове, офшорни сметки и нечии чекмеджета, вместо най-сетне да видим читави пътища.

И как искате тези ремонти да се случи, когато безконтролно събраните пари от тол такси и винетки се поверяват в ръцете на некомпетентни, некадърни и без никакви познания по материята хора, които са прокудени от всички служби, на които са били назначавани, какъвто е сегашният новоназначен и.д директор на Национално тол управление инж. Иво Иванов?!

След направена проверка в интернет от публично оповестени конкурси за работа в държавните институции и представена информация от търговци на винетки беше потвърдена скандалната истина, че Иво Иванов е кандидатствал къде ли не за държавна служба и когато не е приютен никъде, е започнал бизнес като комисионер, продавайки винетки и маршрутни карти в партньорство с един от националните доставчици на услуги.

Сега калинката на Бойко участва и в конкурса за директор на Националното Тол управление в АПИ, който се провежда в момента.

Затова и не очаквайте някой да събира пари и да строи нови пътища или да ремонтира некачествено построените стари, вместо да си пълни чекмеджето.

Това няма как да се случи, докато в ръководството на различните дирекции на Агенция ,,Пътна инфраструктура” се назначават служители на високи постове без никакви знания и без опит, които в същото време са обвързани с външни фирми, занимаващи се с дейности по строителство на пътища и събиране на пари от винетки и тол такси.

Това е сериозна предпоставка за корупционни  практики, на които се нагледахме през последните години.

4 Коментара
  1. Гунчо казва

    Хахахахх….
    Информираните те…
    Това момче е от рядко срещаната порода добри и нищоправещи…
    Подсказвам – брат му беше заместник на министъра крадлев, снажния спортен министър…
    Проверете тази следа, не се занимавайте с безмислици….
    Има много по-топла връзка от някакъв си приятел мирински…

  2. Мунчо казва

    И въобще….
    В тая каша… леля „доценка“, дето си взе съветник баш сол-т*ака на бибитко – ар(х). шишко(в), да й държи чаршафите по магистралите, знае ли с колко пръстчета е бръкнала в контакта….
    Май не знае…

  3. ИСТИНАТА казва

    Добре де, а как е организиран КОНТРОЛА, КОНТРОЛА, КОНТРОЛА на това СЪБИРАНЕ на ПАРИ????

  4. Симеон казва

    Г-н Президент.
    Разгеле сте в Австрия.Защо не проверите :
    1.во Дали там ТОЛ такса не се прилага само за АМ(Автомобилни Магистрали)
    2.ро.В РБ „Винетна Такса“ е валидна за МПС с общо тегло до 3.5 тона.
    3.то Съгласно ЕС „Винетна Такса“ се прилага за МПС с общо тегло до 7.5 тона,а
    в Германия и РФ „Винетна Такса“ се прилага за МПС с общо тегло до 12.0 т.
    4то.По какъв начин австрийците определят моментното тегло на всяко МПС
    *Пълно.
    *Полу пълно.
    *Празно.
    Да не вземете,да се вържете на професор Олег Асенов(Може би е завършил
    пеене),че теглото на МПСта се определя,чрез GPS система.
    Така,че вместо да цитирате австрийските пътища наемете от ВИАС
    специалисти,да проучат въпроса!!!

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.