Нов грабеж в Narod.bg: 100 млн. се изсипаха на пътя след ремонт на фирми, близки до Томислав Дончев

0 2 836

Западният обходен път на Габрово се затапи от сринати скали, вижте как крадат парите на България

Западният обходен път на Габрово на стойност почти 100 млн., открит преди дни от Бойко Борисов, регистрира срутвания от неукрепени скатове.

Тъжната новина за поредния грабеж съобщи общинския съветник в Габрово Пепа Сомлева, установи Narod.bg.

Вижте по каква схема управляващата хунта краде парите на България чрез фирми, в случая, близки до бившия габровски кмет Томислав Дончев:

По-малко от две седмици, след като беше тържествено открит в присъствието на премиера, обходният път на Габрово бе блокиран от срутище, става ясно от съобщение на пътната агенция и публикация на общински съветник в социалните мрежи.

Първо в следобедните часове на вчерашния ден от АПИ съобщиха, че „продължава укрепването на скатове“ по пътя.

Общинският съветник Пепа Сомлева онагледи тази скална маса със снимка във фейсбук. На нея се виждат огромни камъни, които спокойно могат да унищожат автомобил, ако го ударят. „Пътували по маршрута коментираха, че предпазни мрежи има само на отделни участъци, което очевидно не е достатъчно“, пише очевидката

Реклама

23-километровият обходен път струва близо 93 млн. лв. и беше строен от консорциум на „Хидрострой“, „Пътни строежи – Велико Търново“ и „Пътинженерингстрой“. Проектът беше започнат още през 2013 г., като заради голямото закъснение загуби част от европейското си финансиране.

Последните 12 километра станаха готови още в началото на април, а на 4 юни отсечката беше посетена и формално открита от премиера Бойко Борисов и заместника му Томислав Дончев.

Към момента не е ясно кой е виновен за наличието на неукрепени скатове, но обезопасяването ще продължи до края на юли. Според АПИ поне няма да се наложи спиране на трафика..

Очаквано фейсбук буквално се нажежи от гневни коментари на поредния грабеж.

Вижте по-цензурните, подбрани от Narod.bg:

Лошо укрепени скатове. Защо няма необходимите за целта мрежи или друг вид укепителни съоражения? Ето откъде са поикономисали.

Това беше въпрос на време. Не е нужно да си специалист за да го разбереш,само като видиш изпълнението. Скоро на асфалтът ще падат и дървета.

Не разбирам защо само няколко участъка са обезопасени с мрежи, а не цялото трасе.

Сега преминаваме към втори етап на „усвояване“-рехабилитация… Няма такава държава! Всичко се прави безконтролно и от некадърни и крадливи, но „наши“ фирми“…

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.