НАГЛА ИЗМАМА: Вижте как ни лъжат с парфюми- ментета във фейсбук

0 791

Марков парфюм, три пъти по-евтин от този в магазина, пристига с директна доставка, а закупуването става чрез наложен платеж. Реклама, която излиза в социалната мрежа фейсбук на всяка дама, понечила да потърси своя нов аромат в търсачката. Наглед примамлива оферта, но всъщност нова измама, на която се хващат десетки млади момичета.

За шашмата сигнализира читателка на Lupa.bg, опарила се от примамливата промоция.

Виктория Димитрова се натъква на офертата в една от фейсбук групите, предназначени за продажба на лични стоки. Любимият ѝ парфюм фигурира в арсенала на продавача. А той от своя страна е промотирал стоката си по следния начин:

Виктория се свързва с въпросния човек и разбира, че т. нар. тестери идват от Англия и са напълно идентични с оригиналните аромати, които на практика са на поне три пъти по-високи цени.

„Така те баламосват, че наистина си мислиш, че си попаднал на офертата на живота си”, споделя 26-годишната Виктория Димитрова.

От своя страна цената не е обявена предварително, обяснява младата жена. Тя се съобщава впоследствие в личната кореспонденция.

„Вероятно те преценяват колко можеш да платиш за въпросния аромат”, казва Виктория.

Реклама

Тя е оферирана за парфюм, чиято реална цена е 270 лева, но въпросният продавач предлага за скромните 70 лева.

„Как да не поръчаш?!”, възклицава Виктория.

След два дни ароматът вече е доставен, но качеството – на светлинни години от промотираното.

„Платих за парфюм, който е най-евтиното мента, което съм виждала. Много разочароващо за мен”, определя покупката си младата жена и е категорична, че продуктът не е идентичен с оригинала по нито един отличителен белег.

Паралелно с това покупката не е таксувана чрез фактура или касова бележка и връщането е практически невъзможно, обяснява Виктория.

След проверка на Lupa.bg става ясно, че не един търговец се опитва да се облагодетелства чрез продажба на „тестери на маркови парфюми”. Офертите са от примамливи по-примамливи, а регулация за публикуването им се оказва, че няма.

„На практика, който се е прецакал – прецакал”, е изводът на Виктория.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.